środa, 20 sierpnia 2014

Recenzja - herbatki Rooibos Astra

Cześć! :)


Jakiś czas temu otrzymałam do testowania herbatki ROOIBOS firmy ASTRA.


Jedna - z trawą cytrynową
druga - z miętą

Od dawna lubię herbaty Rooibos, jednak nigdy nie miałam okazji pić ją z takimi 'dodatkami'




Herbata Rooibos z trawą cytrynową



Herbata Rooibos z miętą



Co tu dużo pisać? :) Obie herbatki pyszne, w jednej wyraźnie czuć cytrynę, a w drugiej miętę. Byłam bardzo ciekawa jak smakuje Rooibos z miętą, byłam ciekawa tego połączenia i teraz jestem mile zaskoczona, bo naprawdę super smak.

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię herbatę Rooibos, ale tej jeszcze nie smakowałam :)
    Chętnie to zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wita 15 obserwator :)
    Wersję z trawą cytrynową chętnie bym wypróbowała. Za miętą nie przepadam niestety :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Bardzo chętnie odwiedzę również Twojego bloga :) + Zapraszam do obserwowania!