czwartek, 21 lipca 2016

Recenzja - Komplet pościeli do łóżeczka Minky Bawełna od Viga with Love


Na dzisiaj przygotowałam recenzję przepięknej pościeli do łóżeczka minky - bawełna od Viga with Love. 
Komplet pościeli otrzymałam w ramach współpracy za co ślicznie dziękuję!

Kilka słów o komplecie pościeli ze strony producenta:
,,Nasza pościel przyozdobi i ociepli wnętrze każdego dziecięcego pokoju :)
Chłodna bawełna idealna na lato, a ciepły Minky na chłodniejsze noce.
Poszewka na kołderkę może służyć również jako cienki kocyk (bez wypełnienia)!

Pościel można prać w temp. 40 st.C i prasować po stronie bawełny (najlepiej już po nałożeniu na wypełnienie)."
---
Viga with Love to polska marka, stworzona przez młodą mamę dwójki wspaniałych synków. 
Komplet pościeli, który otrzymałam jest dwustronny, po jednej znajduje się mięciutkie minky, a po drugiej bawełna ze ślicznym wzorem. Poszewka na podusię o wymiarach 40/60 cm, a na kołderkę 90/120 cm. Pościel wyposażona jest w błyskawiczny zamek. 
Jestem zachwycona tym komplecikiem, wszystko uszyte jest z dbałością o najmniejszy szczegół. Widać, że w pracę zostało włożone całe serducho. Od początku mam słabość do koloru siwego z różem stąd to zestawienie, aczkolwiek na stronie Viga with Love możecie stworzyć swój zestaw sami spośród dostępnych kolorów minky i wzorów bawełny. 
Jestem przeogromnie zadowolona pościelą, strona z bawełną chłodzi moją córkę, a zaś minky ogrzewa ją, kiedy jest chłodniej. Poszewki na kołderkę możemy używać dwojako - kiedy nałożymy ją na wypełnienie będziemy mieć kołderkę do łóżeczka, a kiedy pozostawimy poszewkę bez wypełnienia służyć nam ona będzie jako cienki kocyk - takie fajne 2w1 :)
Zdecydowanie polecam, Wasze pociechy muszą mieć taki komplet, przyznam szczerze, że aż sama chciałabym mieć taką piękną i mięciutką pościel w swojej sypialni! :)






















 Mała Testerka musiała bardzo dokładnie wszystko 'po swojemu' obadać :))



Zapraszam na stronę Viga with Love na allegro gdzie możecie zakupić również inne wspaniałe rzeczy stworzone przez wspaniałą Mamę, m.in. artykuły dekoracyjne, ubranka dla dzieci czy akcesoria dziecięce.

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=27955729
(kliknij w logo aby przenieść się na stronę)

13 komentarzy:

  1. ale cudo! piękny wzór. super się prezentuje. a Mała jak Laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, a jak ładnie dzidzia w niej wygląda, jak mała królewna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże ta pościel jest cudnaa, widać, że delikatna <3
    Jaki fajny bombel boziuu :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że córeczka zadowolona :) kochana jest :) zostaje u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pościel, a mała testerka przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle prezentuje się ta pościel. Szczególnie podoba mi się kolorystyka- jest ewidentnie dziewczęca ale nie przesadnie słodka. Takiej właśnie szukam do pokoju Mai, bo najważniejsze zakupy: łóżko i materac mam już za sobą. Długo nie mogłam się zdecydować, dopóki nie trafiłam na https://senpo.pl/producer/tempur/ i tam właśnie znalazłam materac odpowiedni dla Mai. Upatrzyłam też nowy materac dla siebie i męża!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Bardzo chętnie odwiedzę również Twojego bloga :) + Zapraszam do obserwowania!