środa, 27 lipca 2016

22 Edycja Blogosfery - Canpol


Właśnie zgłosiłam się do 22 Edycji Blogosfery, w której do wygrania jest 30 zestawów ,,Owieczka". :)
Dlaczego się zgłosiłam i zapraszam również Was? Przede wszystkim dlatego, że mam kilka produktów firmy Canpol i jestem bardzo zadowolona z ich jakości. 




Zgłaszać można się do 31 lipca. 
Po 31 lipca zostanie wybranych 10 testerek oraz 10 organizatorów konkursów, z których każdy otrzyma po 2 zestawy nagród do swojego konkursu. 


Zapraszam Was do zgłaszania się, bo naprawdę warto. 
Zestawy są prześliczne! :)
 My z Malutką już czekamy, oby się udało!




5 komentarzy:

  1. Fajne sa te kampanie, ale mój synek jest już za duży, bym mogła wziąć w nich udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, my też się zgłosiliśmy. powodzenia!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym brała udział w kampani to dla ciocinego skarba bo sama dzieci nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. takie kampanie są świetne!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Bardzo chętnie odwiedzę również Twojego bloga :) + Zapraszam do obserwowania!