sobota, 27 września 2014

Recenzja - słodkości Brześć

Cześć! :)
Dzisiaj słodka recenzja.

Jak już ostatnio wspominałam nawiązałam współpracę z firmą Brześć.
http://www.brzesc.pl/ 

W ramach współpracy otrzymałam paczuchę, w której znajdowały się 4 opakowania słodkości. Nie ukrywam, że testowanie było baaaardzo przyjemne i słodkie! :D



Amonki z cynamonem
Amonki, czyli kruche ciasteczka z cynamonem, bardzo pyszne i kruchutkie :)


Ciasteczka francuskie


Ciasteczka francuskie obsypane cukrem, kolejna słodkość, która przypadła mi do gustu, pychotka! Nie są zbyt słodkie, w sam raz do kawki :)

Groszek ptysiowy

 Groszek ptysiowy doskonale nadaje się do zup, jednak ja jako prawdziwy łakomczuch musiałam wypróbować ich bez żadnych dodatków :P Nie słodkie, nie słone, w sam raz nadają się do lekkiego pochrupania :) Można i tak :D

 Owsiane ciasteczka wegańskie
Przepyszne owsiane ciasteczka! Kruche, pyszne w smaku, przypominają mi takie 'domowe wypieki". :)

Wszystkie ciasteczka były pyszne i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Jednak moimi zdecydowanymi faworytami są Amonki z cynamonem i właśnie owsiane ciasteczka wegańskie.  Moi dwaj faworyci, do których na pewno wrócę, jeśli tylko uda mi się je dorwać w sklepie.

Bardzo dziękuję firmie Brześć za możliwość przetestowania produktów :)

5 komentarzy:

Dzięki za komentarz! Bardzo chętnie odwiedzę również Twojego bloga :) + Zapraszam do obserwowania!