piątek, 9 września 2016

Recenzja - zestaw "Owieczka"


Jak zapewne pamiętacie jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania produktów Canpol, a dokładniej zestawu ,,Owieczka''. Miałam szczęście i zostałam wybrana do testów, a raczej zostałyśmy wybrane. :)
Nigdy wcześniej nie miałam okazji niczego testować z Blogosfery, także informacja o wybraniu mnie do testów bardzo mnie ucieszyła. Aczkolwiek produkty z Canpol znałam już wcześniej, używałam i byłam zadowolona. 
W skład zestawu, który otrzymałam ''miały'' składać się:
- owieczka
- smoczek
- butelki (2)

Jednakże po otworzeniu paczki okazało się, że zamiast jednego smoczka - są 3! 

Czas na test :)

1. Owieczka z pozytywką i gryzakiem


Owieczka w kolorze niebieskim i białym z jego przewagą przypominającym futerko owcy to zabawka, która mile zaskakuje. W ogóle nie wiedziałam, że owa owieczka będzie posiadać wbudowaną pozytywkę! Jakże było moje ogromne zaskoczenie, kiedy po pociągnięciu ogonka usłyszałam dźwięk pozytywki. Moja córcia uwielbia ją słuchać :) Dodatkowo na końcu ogonka znajduje się gryzak. Świetne połączenie i bardzo dobre wykonanie zabawki sprawiły, że pokochałyśmy Owieczkę od pierwszego wejrzenia. 








U nas owieczka zazwyczaj dumnie wisi na ścianie, odtwarzając pozytywkę :)


2. Smoczki
 Jak już wspomniałam na początku, myślalam, że w paczce będzie jeden smoczek, jednakże ku mojemu zdziwieniu były aż 3 ! 
Oznakowane kolejno:
A  0-6 m
B  6 - 18 m
C  18 m+
Są to smoczki silikonowe, o kształcie anatomicznym (ortodontycznym). Każdy ze smoczków zawiera plastikowe zamknięcie, które pozwala na zachowanie smoczka w czystości, chociażby wtedy kiedy chowamy smoczek do torebki. Przyznam szczerze, że smoczka z Canpol używałam po raz pierwszy, wcześniej były to tylko smoczki z innej firmy, dlatego początkowo bałam się, że moja Mała nie zaakceptuje innej - jednakże długo nie musiałam jej przekonywać - smoczek został zaakceptowany :) Wykonanie smoczka bardzo dobre, w przodzie widnieje wizerunek owieczki.





Butelki 
 Otrzymaliśmy dwie butelki:
jedną o pojemności 125 ml ze smokiem 1 (3m+)
drugą o pojemnosci 250 ml ze smokiem 3 (12m+)

Pierwsze co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, to to, że buteleczki są bardzo lekkie. Mają idealnie wyprofilowany kształt, dzięki czemu wygodnie się je trzyma. Są naprawdę bardzo zgrabne i posiadają przyjemny dla oka wizerunek owieczki, jak widać bohaterki owego zestawu. :)
Obie butelki nie zawierają bisfenolu A (BPA). Każda z nich posiada silikonowy smoczek (3m+ [wolny przepływ], 12m+ [jak łatwo się domyśleć - szybki przepływ])
Jestem mile zaskoczona, bo chyba jeszcze nigdy nie miałam okazji trzymać lżejszej i tak zgrabnie wyprofilowanej buteleczki.



Całym zestawem jestem ogromnie mile zaskoczona. Każdy produkt jest bardzo dobrze wykonany i naprawdę z czystym sumieniem mogę polecić owe produkty mamusiom :)
Canpol posiada również inne, świetne produkty w swojej ofercie za niską cenę w porównaniu do konkurencji. 
Bardzo dobre produkty w niskiej cenie - czego chcieć więcej? :)

Bardzo dziękuję Blogosferze, za możliwość przetestowania produktów.












3 komentarze:

  1. Fajne te rzeczy dla maluchów, owieczka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sa te rzeczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Bardzo chętnie odwiedzę również Twojego bloga :) + Zapraszam do obserwowania!