niedziela, 5 czerwca 2016

Recenzja - Bawełniane ręczniki dla noworodków i niemowląt Dada


Cześć :)
Na dworze mamy obecnie piękną pogodę, przy której szkoda siedzieć w domu. :) Na dzisiaj przygotowałam recenzję produktu dla noworodków/niemowląt, który z pewnością może się przydać. :)


BAWEŁNIANE RĘCZNIKI DLA NOWORODKÓW I NIEMOWLĄT Dada



Jakiś czas temu w Biedronce spotkałam owe bawełniane ręczniki. Po odczytaniu do czego mogą mi one posłużyć szybko zaopatrzyłam się w nie i jak się okazało - wspaniale spełniają swoją funkcję. 


Ręczniczki są bardzo przydatne, kiedy moja Mała uleje bądź ma na buźce nadmiar śliny. Bardzo często stosuję je również po użyciu chusteczek przy przewijaniu. Dzięki nim bardzo szybko mogę osuszyć pupę Małej. :) 
Ręczniczki są bardzo mięciutkie, nie pozostawiają po sobie żadnych włókien i nie rwą się. 
W opakowaniu znajduje się 50 listków w rolce. 


Ręczniczki są w rolce, która znajduje się w środku opakowania, przy którym z boku odrywamy jedną wskazaną część, przez którą będziemy sprawnie wyjmować ręczniczki. 


To jest już moje drugie opakowanie i na pewno jeśli jeszcze będą w Biedronce - kupię kolejne i kolejne :)

Cena: 4,99 zł 

Polecam! :)

13 komentarzy:

  1. Myślę, że nie tylko dla dzieci - manikiurzystki też by pewnie z nich korzystały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Często zajmuje się moją kuzynką która ma 7 miesięcy. Ona potrzebuje ogromnej ilości chusteczek. Myślę, że te ręczniczki byłby świetnym rozwiązaniem i niskim kosztem dla mojej cioci.. oraz ułatwieniem dla mnie podczas zajmowania się tym małym rozkosznym bomblem :D Świetny post, dziękuje za odwiedziny oraz obserwacje to dla mnie ogromna motywacja, również obserwuje :* Świetny blog
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. produkt nie dla mnie jeszcze;p ale wydaje się fajny:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tymi ręczniczkami ;) Mam nadzieję, że będą w stałej sprzedaży, bo za niedługo na pewno mi się przydają .

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam tych ręczników, ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. OO ja bym je chetnie zaczeła używać zwłaszcza do pomocy przy makijażu czygdymam podrażnione dłonie :)

    Również obserwuję :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ręczniki zawsze przydają się w domu, nawet jak nie ma się dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jednakże dla domu jest wiele innych reczniczkow które można kupić, ale słuszna uwaga! :)

      Usuń
  8. Tych bawełnianych ręczniczków jeszcze nie miałam, ale używam przy moich szkrabach z tej samej serii chusteczki nawilżane dada z bawełną. zawierają ekstrakt z aloesu, olej z oliwek i alantoinę przez co są bardzo delikatne, nie wywołują podrażnień, no i skutecznie pomagają przy pielęgnacji maluchów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ze względu na ekologię, do pielęgnacji maluszka stosuję przeznaczone dla niemowląt ręczniki wielorazowe.
    https://qbanamama.pl/reczniki-dla-niemowlaka

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Bardzo chętnie odwiedzę również Twojego bloga :) + Zapraszam do obserwowania!